Брюкселският сайт EURACTIV изпратил имейли до редакциите на
Дойче Веле,
Шпигел,
БиБиСи,
Гардиън,
Евронюз,
Политико,
ИЮОбзървър

Въпросът бил, дали публикациите за корупцията в България са платени.
Запитаните опровергали тази нелепост.
Редакциите подчертават, че не приемат външно заплащане, за да информират читателите и зрителите си! За каквото и да е!
Защото това би било грубо нарушение на професионалните им задължения, и на журналистическата етика.

Така те отрекоха обвинението на депутата от ГЕРБ Тома Биков, че публикациите им за България са платени.
Като подчертават, че подобни практики са им чужди.

За разлика от мисирките на Борисов и Пеевски в България

Сред реакциите във Фейсбук много са мненията,
че внушението на Биков за подкупността на западните медии, почива върху собственото му – и на ГЕРБ –
разбиране за работа с четвъртата власт.
То със сигурност върши работа в България, но не и в чужбина“, заключава сайтът.